Workshops social media in de bouw

Print Friendly

U wilt beginnen met social media maar u weet niet precies hoe. Of u bent al voorzichtig aan het experimenteren, maar eigenlijk heeft u geen concreet plan over wat u er nu mee wilt.

Wat is uw doelstelling, wie en wat wilt u bereiken?

Welke social media kunt u het beste inzetten en hoeveel tijd en geld moet u investeren om dat succesvol te doen?

Samenwerking
Onderstaande workshops over social media in de bouw zijn ontwikkeld in samenwerking met Inge Sijpkens. Samen met Inge schreef ik het boek Van weerstand naar transparant; over het nut en het gebruik van internet en social media in de bouw-, installatie- en vastgoedsector.

Ik bied met Inge de volgende workshops aan op het gebied van social media in de bouw:

Titel Partner Kosten Tijdsduur
Social media strategie Inge Sijpkens € 3.000* 1/2 dag
Social media in de praktijk Inge Sijpkens € 3.000* 1/2 dag

*Bedrag is voor een workshop in de Randstad met telefonische voorbespreking

 

Social Media Strategie
U wilt beginnen met social media maar u weet niet precies hoe. Of u bent al voorzichtig aan het experimenteren, maar eigenlijk heeft u geen concreet plan over wat u er nu mee wilt. Tijdens deze workshop van een halve dag leggen we de basis voor uw social media strategie. Vragen die daarbij aan de orde komen zijn:

–       Wat wilt u met social media bereiken? Wat is uw doelstelling?
–       Wie wilt u met social media bereiken? Wie is uw doelgroep?
–       Wat zijn voor uw bedrijf, uw doelstelling en uw doelgroep de meest geschikte social media kanalen?
–       Hoeveel tijd wilt u investeren en wie gaat uw social media strategie in de praktijk brengen?
–       Welke regels wilt u als bedrijf hanteren omtrent social media?
–       Hoe houdt u in de gaten wat er online over uw bedrijf wordt gezegd en hoe gaat u daarmee om?

Tijdens deze workshop wordt inzicht gegeven in de keuzes die u moet maken en hoe u uw eigen social media strategie vorm kunt geven. Er worden diverse voorbeelden gegeven van succesverhalen, maar ook die gevallen waarbij het helemaal misging komen aan bod.

De kosten van deze workshop bedragen € 3.000. Mail naar rutten@constructief.org of bel 06-54245952 om de workshops over social media in de bouw te bespreken.

Social Media in de praktijk
U heeft nagedacht over de juiste social media strategie voor uw bedrijf en nu wilt u deze ook daadwerkelijk in de praktijk gaan brengen. Tijdens deze workshop van een halve dag leren uw medewerkers hoe zij bijvoorbeeld Linkedin, Twitter en Facebook zakelijk kunnen inzetten. Zaken die aan bod komen zijn:

–       Het aanmaken van een profiel.
–       De mogelijkheden van het profiel (zenden, ontvangen, delen, monitoren).
–       Contact leggen met relaties en prospects.
–       Hoe om te gaan met informatie en discussies.

In een halve dag is een solide basis gelegd om verder zelfstandig en professioneel met deze media aan de slag te gaan. Voor deze worskhop is het noodzakelijk dat alle aanwezigen de beschikking hebben over een computer met internetverbinding.

De kosten van deze workshop van een halve dag bedragen € 3.000. Mail naar rutten@constructief.org of bel 06-54245952 om de workshops over social media in de bouw te bespreken.

Geef een reactie