Nieuw boek: Van maken naar raken

Print Friendly

Meer opdrachten, meer omzet en een beter rendement … Wie wil dat nou niet?

‘Van Maken naar Raken’ gaat over het belang van strategische marketing en biedt je heel veel praktische inzichten. Inclusief 125 slimme voorbeelden uit sector.

omslag4.indd


Iedere ondernemer wil succesvol zijn. Een goed product leveren of een goede dienst hebben is anno 2015 echter niet meer genoeg voor succes. De maatschappij is veranderd, de branche verandert. Als organisatie in de bouw-, installatie- en vastgoedsector heb je te maken met andere eisen en verwachtingen dan 5 of 10 jaar geleden.

Welke kant kun je nu met je organisatie op om een continue stroom aan mooie opdrachten binnen te krijgen? En niet te vergeten, daar ook een goed rendement op te behalen? Daarover gaat mijn nieuwe boek: ‘Van Maken naar Raken: een gezonde organisatie door de klant centraal te stellen’. Een boek dat je helpt om succesvol te zijn en te blijven.

Je kunt het boek hier bestellen.